Sef de santier

Condiție obligatorie:

peste 3 ani de experienta in Constructii/Inginerie

Ne marim echipa!

Cautam persoane motivate care sa se alature colectivului nostru. Colaborarea cu noi presupune implicarea in proiecte provocatoare, dezvoltare continua, munca intr-un mediu profesional si dinamic.

 

  • Candidatul ideal:

    • Absolvent al Facultatii de Constructii;
    • Experienta in santier de 3 – 5 ani;
    • Disponibilitate pentru deplasari la proiectele pe care compania le desfasoara in Romania;
    • Cunoasterea normelor legale din domeniu;
    • Cunostinte operare PC, pachet MS Office, Microsoft Project, AutoCAD;
    • Cunoasterea limbii engleze;
    • Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa;
    • Rigurozitate si atentie la detalii;
    • Capacitate de coordonare a echipei din subordine;
    • Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
    • Persoana proactiva si organizata;
    • Permis de conducere categoria B.
  • Responsabilități:

    • Organizeaza, coordoneaza si verifica activitatea de executie din santier;
    • Stabileste solutii optime pentru rezolvarea si gestionarea situatiilor neprevazute aparute in executia lucrarilor, in colaborare cu Beneficiarul, Dirigintele de santier, Consultantul, Proiectantul;
    • Colaboreaza cu Departamentul de Ofertare, intocmeste lista de necesar si urmareste aprovizionarea, la timp, cu materiale/ produse, conform graficului de executie;
    • Verifica materialele si echipamentele livrate in santier;
    • Inspecteaza santierul pentru a verifica evolutia lucrarilor executate, cantitatile de lucrari si incadrarea in costurile estimate;
    • Planifica si urmareste activitatea subcontractorilor, cantitatile si situatiile de lucrari aferente;
    • Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordul de parteneriat;
    • Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
    • Monitorizeaza, in timp, progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari, cu respectarea datelor prevazute in contracte;
    • Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte;
    • Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari;
    • Raspunde de calitatea lucrarilor incredintate si de predarea in bune conditii;
    • Are obligatia de a respecta confidentialitatea informatiilor la care are acces in cadrul societatii.
  • Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv, cu prime si bonusuri anuale;
    • Tichete de masa;
    • Diurna pentru deplasari;
    • Abonament clinica privata de sanatate;
    • Bonus pentru ziua de nastere;
    • Team building si petreceri anuale;
    • Zile suplimentare de concediu pentru vechimea in companie;
    • Training management.

Aplica

    Încarcă CV-ul tău: